Известие

Collapse
No announcement yet.

Тече масло от семерингът на вала....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тече масло от семерингът на вала....

    Колеги заслужава ли си да я карам в сервиза и да свалят съединител и всичко останало заради теч-а които имам
    Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
    Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
    Alfa Romeo GT 1.8 TS
    Yamaha R6

  • #2
    Зависи колко тече, ако капе по малко може да изкараш известно време така и да смениш семеринга, когато сменяш съединителя. Ако тече много може да ти омаже съединителя и ще се принудиш да го смениш.
    В общи линии ти си решаваш в зависимост от парите, но личният ми опит показва, че е по-добре да се оправят такива течове навреме.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      .

      да но да сменям съединителя само защото трябва да се разглобява....незнам кви цени ще ми кажат
      Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
      Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
      Alfa Romeo GT 1.8 TS
      Yamaha R6

      Comment


      • #4
        неможе ли само да се оправи теча без да се бара съединитела ако с работи?

        Comment


        • #5
          Сигурен ли си,че е от задния симеринг теча.Да не е между картера и блока.Ако е от симеринга,ще почне да ти приплъзва съединителя и така или иначе,ще трябва да го отвориш.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            .

            някой правил ли е тази гимнастика ако може да ме ориентирате с цени...
            Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
            Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
            Alfa Romeo GT 1.8 TS
            Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Ами те семеренгите или тапите (при бензинките) са евтина работа - няколко лв., ама труда е много, защото трябва да се свали скоростната кутия, ама за да я свалипш, трябва да се свали моста, откачи хидравликата и т.н. Тоест процедурата е същата, като смяна на съединител, или казано в цифри някъде към 150-170лв.
              Все пак кажи каква ти е колата (дизел или бензин) и колко и откъде ти тече, защото например при JTD-а е нещо съвсем нормално това отдолу да ти е омаслен картера и при тях само може да се намали, но не и напълно да изчезне. Освен това мокри и от щеката и от плочката за масления филтър. Виж пре бензинките трябва да е сухо. Огледай го добре отдолу мотора. Където има теч (и трябва да се притесняваш) метала е чист - защото маслото достатъчно много тече, че го измива. А там където е само омаслено (изпуска по малко) и не трябва да те притеснява е черно - масло покрито с пахоляк
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8


                значи колата е 1.6 120hp наскоро я взех сменях биелни лагери и приятеля дето ми ги сменя каза че от там ще капе и наистина сега като спра може и да не капне цял ден но може и да направи малка локвичка....
                Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                Alfa Romeo GT 1.8 TS
                Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                  Все пак кажи каква ти е колата (дизел или бензин) и колко и откъде ти тече, защото например при JTD-а е нещо съвсем нормално това отдолу да ти е омаслен картера и при тях само може да се намали, но не и напълно да изчезне.
                  Сори колега,но с това не съм съгласен.Имам и доказателство в гаража.

                  Като сте я разхвърляли един път и сте видели проблема,що не си поиграхте още и да го оправите?
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Все пак кажи каква ти е колата (дизел или бензин) и колко и откъде ти тече, защото например при JTD-а е нещо съвсем нормално това отдолу да ти е омаслен картера и при тях само може да се намали, но не и напълно да изчезне.
                    Е колега,аз не съм съгласен с това и ако може да обясниш логиката каква е да се прави мотор,който отнякъде ще пуска или ще тече масло?Щом тече,капе или тай значи има нещо за смяна,ако не е така ме извинете.
                    Alfa Romeo 147 JTD '01

                    Comment


                    • #11
                      ОК колега, просто споделям какво съм видял, а подробностите с обяснението защо е така не са мои и ми ги даде моя майстор (който между другото поддържа колите на доста хора в този форум), в думите на който нямам причина да се съмнявам. Както и да е, не обвързвам никой с моето мнение и се радвам, че има колеги с абсолютно безпроблемни в това отношение коли. Дай боже повече да са така.

                      Колега vladeto_, не видях от къде си, ама ако си от София погледни в техническия раздел сервизите и отиди, защото това не е нормално да има локвичка под колата ти. Едно е омаслен мотор, съвсем друго е течащ.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                        погледни в техническия раздел сервизите и отиди, защото това не е нормално да има локвичка под колата ти. Едно е омаслен мотор, съвсем друго е течащ.
                        Подкрепям на 100%.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
                          Колеги заслужава ли си да я карам в сервиза и да свалят съединител и всичко останало заради теч-а които имам
                          Абсолютно си заслужава......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Да караш така е само удължаване на агонията и излишни пари за масло. Освен всичко непрекъснато трябва д аследиш да не останеш без масло. Все едно парите ще ги дадеш. По добре спести гореописаните. Аз лично имах подобен случай преди месец и го реших така.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              ...

                              подобен проблем това значи ли че и съединителя си сменял при тази процедура.....
                              Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                              Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                              Alfa Romeo GT 1.8 TS
                              Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X